Sooooooooooool....

Ja, det har verkligen varit soligt idag :-)

O eftersom att jag o Martin e barnlediga så har vi försökt att utnyttja tiden väl. Så igår handlade vi en massa bra saker till hemmet, idag har vi oljat altanen samt en del av utemöblerna - vilket var vääääldigt jobbigt, svettigt o tufft.. Men nu e det gjort..
Jag känner mig riktigt stolt över mig själv - jag som annars bara tittar på när alla andra sliter, hahaha..

Vet med mig att jag kommer få sota för detta, så resten av kvällen kommer jag troligtvis att vrida mig i plågor, haha..

Martin åkte nyss till jobbet o jag väntar in min vän Ellen som kommer o hämtar mig o så ska jag hänga hemma hos henne o Erik med några andra ikväll, tills Martin kommer o hämtar mig efter jobbet :-))

O imorrn så kommer våra hjärtan hem igen, soooooooom jag saknar dom när dom inte e hemma.. Däremot så e det oxå väldigt tyst när inte dom e hemma ;-)

Men slänger in en bild på mig tagen igår, då var det oxå väldigt varmt :-))

Ja, jag får allt lite färg :-)) Som tur e så hann jag ta bilden innan jag gick ut igen.. För när jag kom in andra gången så var jag så oerhört svettig att det såg ut som om jag varit på gymmet i minst 4 timmar, hahaha..

Men men, såhär snygg e jag alltså för tillfället...

Nu ska jag hälla i mig isvatten innan det e dags att bege sig mot vännerna :-)

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0