Tråkiga nyheter..

Jag har även fått tråkiga nyheter det senaste..

Carro på jobbet ringde o berättade att en kollega helt plötsligt ramla ihop o avlidit :-(
Jag har givetvis varit väldigt ledsen, speciellt då detta e en kvinna som jag arbetat väldigt mycket med o haft väldigt roligt med.. Det känns väldigt overkligt o ofattbart..
Jag har svårt att förstå att jag inte kommer att träffa henne igen.. Jag träffade henne bara några dagar innan hon gick bort..
Jag tänker mycket på hennes barn o deras familjer.. Jag blir påmind om att livet e kort o att man måste ta vara på det så gott man kan..

Vila i frid fina U-L... Jag saknar dig..!




Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0