Jag kan inte sluta...

Ja, jag kan verkligen inte sluta handla kläder till min familj.. Jag har ju haft turen att fullkomligt ÄLSKA barnkläder, men den senaste tiden så har älskandet även drabbat herrkläder, inte alls lika bra för plånboken, hahaha...
Herrkläder e ju fan svindyrt ju..
Meeeen, sååå roligt.. O det e ju tacksamt att handla till Martin, han gillar ju det jag köper.. :-))

Jaha ja, nu ringde Jonas kompis pappa o vill ha med Jonas till Skara sommarland i veckan - O jag försöker på ett fint sätt säga att Jonas har tillbringat en vecka på Gotland med en massa roligheter o att vi faktiskt inte vill lägga mer pengar på Jonas nöjen.. Då pappan kontrar med att inträdet e gratis.. Jaha, för nu känns det bra att säga "ja"..
Ok,  e det gratis, jo men då får han följa med.. hahahaha...

Jaja, vad gör man..?
Nu känner jag mig helt plötsligt väldigt snål :-D Inte likt mig, men men...

Så nu tar jag min snålhet o gosar ner mig i soffan med Felix, innan det e dags för en promenad i solen :-)

Jonas e hos sin kompis o Kasper hjälper Martin i trädgården.. Ja, det här med trädgård kom jag ju lindrigt undan med iaf, hahaha.. Har man en sån rastlös sambo som jag, då behöver man inte göra många knop i trädgården - det fixar han :-)
O jag tar hand om barnen istället - Det e jag bra på :-))

O medan jag sitter här o berömmer Martin så tittar jag ut genom fönstret o får se att han spelar golf, hahaha.. 
Jaja, han kan inte göra nytta varje gång han går ut i trädgården ;-)

Nu blir det mys i soffan <3

Tjing.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0