Jag.....

Idag var det en tjej som sa att jag alltid verkar så positiv, det fick mig att fundera lite.. O ja, jag skulle väl säga att jag e rätt positiv av mig, sen har ju jag mina stunder som alla andra givetvis, men i det stora hela..

Jag vet att jag har ett stort hjärta - o jag visar gärna det.. Jag har många vänner, några e närmare mig än andra.. O dom i min närhet bryr jag mig väldigt mycket om..
O jag bryr mig väldigt mycket om dom människor jag kanske inte är "bästis" med o även dom som faktiskt räknas som "bekanta"..
O fastän jag har väldigt många nära vänner, så kan jag komma på mig själv med att det vore kul att hitta en till vän, o en till :-))
Inte för att jag e missnöjd med dom jag har, hahahaha... Utan för att jag ibland har så mycket att ge - o jag tror att det finns någon/några där ute som skulle vilja ha det :-)
Kanske låter konstigt, men för mig verkar det helt normalt, hahaha...

Idag har jag varit hos min svägerska en sväng... O hon e en sån där person som jag tycker väldigt mycket om, vi hade nog inte blivit vänner om vi träffats under andra omständigheter - o det beror nog på att vi egentligen e väldigt olika o har haft helt olika intressen osv..
Men jag e i alla fall väldigt tacksam för att hon blev min svägerska :-) Med henne kan jag prata om allt...

Som det här med att gråta.. - Trots att jag egentligen e en ganska lipig tjej, så e det inte många av mina vänner som faktiskt sett mig gråta.. Att gråta e en känslig grej - det kan man inte bara göra inför vem som helst, haha..

Nu tänker jag inte rabbla upp alla mina värdefulla vänner - jag kommer ju definitivt glömma någon, bara för att jag har världens sämsta minne..
Fråga min lillasyster Sandra - När jag gjorde en fotobok via nätet i början av året så skrev jag allt vi gjorde på julafton o la ut bilder - men glömde visst bort att nämna Sandra, som var hos oss hela julhelgen, hahaha..
Eller min vän Jenny - som jag ofta glömt att nämna vid kalas osv..

Ja, jag e värdelös på att komma ihåg saker :-D
Men det e det som e charmen med mig ;-)

Nu ska jag kramas med Kasper - underbart att han e hemma igen.. Felix vilar o älskling e på träning, men bör komma hem vilken sekund som helst :-)
Ikväll blir det lite tisdagsmys i form av Tacos med 3 av mina 4 killar <3

Saknar mig sjuk efter Jonas <3 <3 <3

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0