Kasper <3

O älskade Kasper fick ett myggbett i pannan i förrgår när vi var ute vid svärfars förråd en sväng, Martin ville plocka lite svamp :-)
O igår morse sov jag väldigt länge, eftersom Felix varit vaken mycket under natten.. Så när jag vaknade gick Martin ut på en liten promenad med pojkarna.. Jag hoppade i träningskläderna o gav mig ut på en PW, sen hem o duscha.. När Martin o pojkarna sen kom hem, så skrek jag rakt ut när jag fick syn på Kasper..
Han såg ut som en utomjording i en Star Trek film, typ.. 
Hela pannan hade svullnat upp, han såg jätteläskig ut.. Så Martin kastade sig ut till bilen o körde till VC o där berättade dom att han fått en allergisk reaktion på myggbettet i pannan samt ett vid sidan om ögat..
Så dom fick åka hem med lite medicin..
Det kan även ta några dagar innan det ger med sig.. Jag e bara glad att det var myggbett, för med tanke på hur det såg ut så skulle det ha kunnat vara precis vad som helst..

Här kommer 2 bilder på honom från igår..


Stackars våran kille.. Dock har han ju inte haft ont alls av detta, men man tycker ju ändå synd om honom...

Idag e svullnaden mycket bättre - hans högra sida av ansiktet e mer jämnt svullet, o svullnaden har även lagt sig kring ögonen.. Så har vi otur så kommer han inom kort få 2 blåtiror..
Men det känns ändå bra att man redan ser bättring..

O lagom när detta lagt sig så fick jag migrän....igen.... Jag hade migrän i måndags oxå..
Men jag vet ju att det beror på all sömnbrist osv.. Det var likadant när jag fick Kasper.. Så det e bara att stå ut, det blir förhoppningsvis bättre längre fram..

Ja, det var vad som hänt de senaste dagarna.. Vi håller även på med ett litet projekt här hemma o så snart det e klart så kommer jag slänga ut några bilder :-))

Igår eftermiddag/kväll var jag o pojkarna över till våra vänner Eva o Johan, dom bjöd på grillat :-)
Mycket gott :-)

Nä, nu ska jag vila mig lite..

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0