Ojdå...

Ja, nu sitter jag uppe alldeles för sent.. Imorrn bitti ringer min lärare ang min praktik som börjar snart :-/
Känner mig inte alls sugen på LIA:n just nu, men lika bra att få det gjort.. O tyvärr kunde jag inte göra praktiken innan skolan slutade eftersom stället jag ska vara på hade omorganiseringar just då..
Känner mig nästan lite nervös inför det som komma skall.. Jag har ju precis vant mig vid att gå hemma med grabbarna :-/

O nu e det mindre än en vecka kvar tills Jonas börjar 2:an, hur konstigt känns inte det då?! Herregud, känns som om det var igår han började dagis, hahaha..

Idag har jag o Kasper varit iväg på Öf en stund, mkt trevligt att få komma iväg bara vi två... Alla 3 grabbarna behöver egentid med mig o Martin ibland :-)

Nä, nu gör jag en massa stavfel hela tiden när jag skriver, som jag får backa tillbaka o ändra.. Antar att jag börjar bli trött nu, hahahaha..
Lika bra att tvätta facet o lägga sig, hahaha..

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0