Underbara älskade barn <3

Ja, då har finaste Felix passerat 1-månads dagen :-))

Kasper har spenderat natten hos farmor eftersom vi skulle påbörja renoveringen av trappan här hemma, men så fort jag tog tag i slipmaskinen så kom migränen.. Så jag bäddade ner mig o älskling fick slipa o grundmåla själv medan han oxå tog hand om Felix..
Bussigt av mig....

O Jonas har åkt till Gotland med sin moster.. För mig e det givetvis jättettrist men för honom e det en jättehärlig upplevelse..
Ni som känner mig vet hur jobbigt det e för mig att skicka iväg honom, men han måste få komma iväg o bara få vara sig själv ibland..
O förr åkte han 1 vecka, 2 ggr/år med min syster, då åkte dom till Stockholm.. Men sen något år tillbaka så åker dom inte dit längre, så det var inte mer än rätt att han fick denna resa istället :-))

Nu sitter jag i soffan, halvt mörbultad efter migränen igår o ska snart titta på en film, Felix ligger i babygymmet o älskling e iväg på sin fasters begravning :-(
Idag går mina tankar till alla hennes anhöriga...

Nu ska jag ta en kopp kaffe o bädda ner mig i soffan..

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0