Vilken värme...

Ja, idag har det varit helt sjukt varmt ute.. O alla som känner mig vet att jag inte e någon soldyrkare direkt, så jag har givetvis hållt mig i skuggan :-))
Dock så har värmen påverkat dom små här hemma, Felix har knappt sovit på hela dagen - enda gången var när vi handlade på Ica - antar att det var svalt o skönt där inne, så fort vi kom hem så vaknade han..
O Kasper har fått jättefula utslag runt hela snoppen o pungen :-( O när vi smörjer honom så gråter han o skriker att det gör jätteont..
Så imorrn får det bli ett besök till bvc.. Han e knallröd o så ser det ut som om han har små blåsor där.. det ser ut att göra jätteont :-(

Jonas har lekt med en kompis hela dagen, o han sover över där idag :-) Kul för honom.. O imorrn ska han följa med den familjen till Sommarland :-)

Kasper ska oxå få besöka Sommarland fast på fredag :-)

Men nu har jag laddat popcornskålen o ett glas Coca-cola för nu ska jag o Martin kolla på en skitbra filmserie av Liza Marklund :-))

O så måste jag tillägga att jag verkligen lääängtar till hösten o det lite svalare vädret.. Dom här dagarna e alldeles för varma för mig, hahahaha...

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0