21 december 2012....

Ja, idag e det dagen då jorden ska gå under?!?
 
Jag passar väl på att umgås med HELA familjen utifall att ;) Så idag blir det julfirande, julmat o julkappar med min sida av familjen, så föräldrar, brorsor o systrar med respektive kommer hit. Ja, det blir fullt ös...
 
Men först så drar jag o Martin o handlar, lika bra att göra det idag, så slipper vi köa med alla andra nästa vecka, haha...
O Felix e en riktig liten vilde - Han sätter sig upp i babysittern hela tiden, så nu kommer han ramla ur den när som helst ;) Ja, jag e imponerad - jag tycker att han e väldigt duktig för sina 5,5 månad :)
Han drar storlek 74 oxå i body o tröjor, hahaha.. Men han e ju inte så liten heller, han väger drygt 8 kilo o e 70 cm lång :) Hittills den största av grabbarna..
 
Felix sov även hela natten inatt igen - händer oftare o oftare nu :)
Han åt vid 19:30 o somnade kring 20:00, o så vaknade han kl 06:30 imorse :) så då gick vi upp.. mer sömn än så behöver vi inte :)
Duktig han e, våran Felix :)
O så rullar han ju runt överallt, så nu när granen e uppe så tar han sikte på den varje gång, så det blir att plocka upp honom därifrån stup i kvarten :)
 
Dags o slänga i sig lite frukost kanske ;)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0