Ap-förkyld..

Ja, Felix har ju varit förkyld o nu har han varit såå snäll o smittat mig oxå :) Känns bra, jag har inte varit på gymmet på säkert en månad nu.. Såå trist..
 
O julen närmar sig med stormsteg.. Först blir det julfirande med min släkt, sen blir det uppesittarkväll med Eva, Johan o barnen, sen julafton med min lilla familj <3 sen julfirande med Martins ena halva av släkten o sen avslutar vi med ännu mer julfirande fast då med Martins andra halva av släkten ;)
 
Ja, precis såhär ser våran jul ut o har gjort det dom senaste åren, hahaha.. Det låter rörigt när jag skriver det, men när vi väl e där så tycker jag att det går så väldigt lugnt o smidigt till ;)
 
O jag läängtar redan efter den goda julmaten :))) Hungrig som jag e ;)
 
O så har det ju varit lucia oxå :) Vi var iväg till Kaspers dagis, o tro det eller ej, men jag fick på Kasper en pepparkaksdräkt, men när vi väl kom dit så ville han inte gå i tåget, så han satt i mitt knä under tiden :)
O Felix fick vara tomte :)
 
Så jag slänger in lite bilder från den senaste veckan :)
 
Stor & Liten <3
Mina fina naglar :)
Finaste killarna inför Luciafirandet :)
O så finaste lilla Kasper <3
O jag har svårt att förstå hur sjukt lika han o Martin e, hahaha... Rooligt :D
 
Ja, det var ett par bilder :)
Bloggar blir ju så mycket roligare med bilder :)
 
O idag e det 3:e advent, heelt galet... Tiden går ju jättefort.. :)
 
Idag har vi haft vännen Johan o hans Douglas här på besök - alltid lika trevligt.. Blir ju så mycket skratt, haha..
 
Nä, nu ska jag slänga över lite bilder från kameran o mobilen in i datorn :) Lättare att använda dom då :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0