Året som gått :)

Januari.
Ja, då hade vi bott i vårat hus i 3 månader, tog det mest lugnt o började må lite bättre, då den värsta tröttheten (pga graviditeten) började lägga sig.
 
Februari.
En hel del mys med barnen, jag blev sjukskriven från jobbet pga foglossningen.. O eftersom snön började ge vika lite så blev det en hel del turer till bäcken för att  mata änderna :)
Läkarna upptäckte även mitt medfödda hjärtfel..
 
Mars.
Nu kom tussilagosarna fram :) O jag spenderade dagarna på min ännu inte gjorda altan ;) Upptäcker att vi har en fantastisk solsida på framsidan ;)
 
April.
Hahaha.. Ja, det var då som Jonas var ute o skottade på långfredagen :)) det minns vi, hahaha.. O så jag då, som fortfarande höll mig mest inomhus ;) O växte som en galning :)
Vi var även iväg till Universeum, det var riktigt roligt :))
 
Maj.
Äntligen kom våren, som jag väntat :) O våran altan :) Så nu slapp jag sitta på jorden ;)
Jonas började spela fotboll, o det blev vårat nya veckointresse... Speciellt för mig, som äntligen fick komma iväg lite o något som fick veckorna att gå fortare :)
Ja, ännu fler utedagar :)
 
Juni.
Ååhh, underbara sommar, äntligen här... Som jag hade längtat :) Ännu mera sol på min altan ;)
Vi köpte en ny bil, som rymmer fler :) O vi började sakta men säkert göra oss redo för våran bebis ankomst. Jonas hade skolavslutning o Kasper fyllde hela 3 år ♥
 
Juli.
Åååhh, den 5/7 tittade han ut... Våran underbara älskade son Felix ♥
Så då blev vi 5 st i våran fina familj ♥  De första veckorna levde vi som i en saga, barnen var sams o kramades massor o jag o Martin turades om att mysa med Felix ♥
O så blev det en sväng till Borås djurpark med de finaste vännerna :)
O så fyllde ju Jonas hela 8 år... ♥
(hahaha.. Jag bara måste lägga ut denna bilden, den e tagen kl 19 den 4 /7, såhär hanterar jag ett pågående värkarbete.. Kl 20 gick vattnet.. O kl 00:20 var Felix ute ;)  )
 
Augusti.
Nu börjar skola o dagis igen, vi kastas in i rutiner o älskling börjar jobba :(
Älskling tatuerar sig.. O Kasper får det där myggbettet som vandaliserar hela hans ansikte..
 
September.
Hösten e här o änderna får ungar.. Ja, det håller vi allt koll på ;)
 
Oktober.
Felix döptes, en jättemysig dag med våra nära o kära :) O så föll löven o vi passade på att vara ute så mycket som möjligt..
O vi firar 1 år i vårat hus :))))
 
 November.
Jisses, så fort tiden gått... Nu närmar sig julen med stormsteg :)) Felix lär sig mer o mer, rullar runt för fulla muggar... Han vill vara med o så länge han bara får det så e han oftast väldigt glad o nöjd :) O så växer han ur liggdelen till vagnen oxå, hahaha.. Så välkommen sittdelen!!!
Vi fick även veta att Felix lider av en hudsjukdom - Cutan Mastocytos...
Kasper pratar o pratar o pratar - Ja, han kan nog prata precis huuur länge som helst o om precis vaaad som helst ;) Älskart ♥
O Jonas han blir större o större... Det märks tydligt på honom, han får nya intressen, skaffar nya vänner o vill helt enkelt göra andra saker mot vad han gjort tidigare.. O så fick han nya, sjukt snygga glasögon oxå ;)
 
December.
Fina fina, vita December... Vi kunde inte fått en bättre start på vintern, snön föll o föll o föll :D Jättekul :D
Mindre lätt att ta sig fram med vagnen, men men, det bjuder vi på :)
En fin jul o 6 fantastiska år, med världens finaste Martin ♥
Ett fint 2012... :)
 
 
Tjing..
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0