Besök :)

Nu på eftermiddagen fick jag besök av svägerskan Therese o hennes lilla Haylie :) Alltid lika roligt att ses :)
 
O nu slappar jag i soffan, potatisen e på spisen o fiskgratängen i ugnen - kommer bli mkt smarrigt :)
O älskade Felix drar omkring på hela babygymmet när han rullar omkring på golvet, hahahaha... Sööt <3
 
Slänger ut lite bilder på riktigt fina kläder som troligtvis kommer hitta in i min garderob ;)
Mmmm, så fina kläder :)) Ska bli trevligt att få slänga in dom i garderoben ;)
Hittade vääldigt mycket barnkläder oxå, men dom lägger jag inte ut nu, då tar inlägget aldrig slut, hahaha..
 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan o titta på "How I met your mother", en sjukt bra serie :)
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0