Dagen idag :)

Idag har jag o älskling julpyntat lite :) Jag vet att alla andra redan har gjort det, men eftersom att jag skickade efter lite nya julprylar i år o dom prylarna e liksom lite försenade.. Hahaha..
Men jag hoppas på att dom kommer i veckan, hahaha.. Fast lite jul har vi hunnit med - våran syrén här utanför har fått nytt liv ;) Såå fint blev det :)
O två små tomtar står intill teven :)
 
O så några bilder på mitt hem :)
 
Adventsljusstaken.
Hyllan ovanför teven.
Julstjärnan.
O våran lilla syrénbuske ;)
Möbeln i hallen.
O mina fina tomtar :)
Får bli lite fler bilder imorrn :) lr en annan dag ;)
 
Vi passade även på att åka till Skövde medan barnen var på skola/dagis för o byta ut en julklapp till Jonas. Jag hade köpt skyddsplast, fodral, pennor, hörlurar osv till Jonas Nintendo, problemet var bara att Jonas tydligen har ett Nintendo DSI XL o inte ett Nintendo DSI, hahaha..
Det hade jag ingen aning om, o då e det ändå jag som har köpt det, hahaha..
 
Felix har varit i sitt esse, rullat omkring över hela golven o jagat leksaker :) 
Han har även börjat få gröt på fm, o det står han sig nästan lite föööör länge på, haha..
 
Nä, nu ska jag gosa ner mig i soffan en liten stund :)
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0