Felix bloggar ;)

Nja, han bloggar väl inte fullt ut, men han sitter i mitt knä o vill vääldigt gärna hjälpa till ;)
 
Igår var jag iväg o shoppade lite kläder till Felix, han växer så det knakar, strl 74 nu :) Så lite hittadde vi iaf.. E ju så utplockat överallt i o med rean..
Antar att jag får göra en beställning via nätet längre fram istället..
O jag fullkomligt ÄLSKAR Kappahls märke NEWBIE... Helt sjukt fina kläder, så ja, Felix har ju haft rätt mkt av det märket, haha... O har fortfarande :)
 
Ikväll blir det Tacos mys med mina fina söner o sen har jag även laddat upp med godis :)
har ju bestämt mig för att faktiskt försöka gå ner några kilon fr o m nästa år ;) Måste det, jag har nog aldrig varit såhär stor, hahaha..
Mina älskade barn gör mig större o större....konstigt det där ;)
 
Nu ska jag gosa ner mig i soffan o beundra fina Felix när han åker omkring i sin gåstol :))
 
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0