Gamla bilder :D

Hahahaha... Jag råkade hitta gamla kort på våran kamera o jag var givetvis tvungen att lägga in dom på datorn, så här kommer dom...
Förbered er på att förlänga livet med lite skratt ;)
 
Först ut e jag o Martin, vi som ALLTID blir bra på kort ;)
Kasper 5 månader :) o Jonas 5 år :)
Kasper 7 månader :)
Kasper 9 månader :)   (bodyn som Kasper har här, använder Felix nu ;) Haha..)
Kasper 11 månader :)
Hahaha.. Fortfarande 5 år :)
 
Jaja.. Välkomna till den DÅ galna familjen ;) Nu för tiden e vi helt normala ;)
 
O jag kan lätt konstatera att Kasper o Felix INTE  e lika som bebisar, haha... Titta på bilderna när Kasper e 5 månader, dom e så olika två personer kan bli :)
Felix e mer lik Jonas som bebis. Tyvärr har jag inte hittat skivan med bilderna på Jonas när han var liten, men när jag hittar dom så ska ni allt få se ;)
 
O besöket på KSS gick skitbra - Dom lät mina tänder sitta kvar i ca 1 månad till :)) Skönt..!!
Nu kan jag äta hur mycket julmat som helst :DD
 
Nä, nu ska vi fixa lite för snart kommer Martins mormor på besök :)
 
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0