Igår - en bra dag :)

Ja, igår var verkligen en bra dag :)
 
När Martin hade gått till jobbet o Jonas till skolan så tog jag o dom andra barnen det lugnt.. Jag storstädade i omgångar ;) fikc passa på emellan Felix mat o sovtider ;)
Men det gick fint o rent blev det.. Passade även på att bädda rent hos barnen samt tvätta upp all tvätt... Ja, det e helt galet hur mycket tvätt det kan bildas på bara några dagar, hahaha...
O barnen var jättelugna o rediga.. Samma sak när vi skulle iväg o hämta Jonas, det bara flöt på, inget stress, inget gnabb..
O vi mötte upp Jonas, sen gick vi förbi Martins jobb o sa hej, Kasper hade sååååån pappalängtan ;)
Sen hem o dona lite till, laga kvällsmat, tvätta lite till, o när kvällen kom så kröp dom vackert upp i sina sängar o somnade gott :)
O jag slog mig ner i soffan med lite glögg o väntade in att Martin skulle komma hem från jobbet :)
 
Fler sånna dagar vill vi ha :)
 
Fast denna dagen e inte långt därifrån, haha... Haft en jättemysig dag o har även hunnit med en fika med vännen Iwett.. O så kom den nyblivna pappan (från inlägget igår) hit en sväng med dom stora grabbarna.. Man riktigt såg på honom hur stort o omtumlande gårdagen var :)
Åååhhh, vad jag älskar förlossningar - det e ju såååå roligt :) O så magiskt :)
 
Imorrn e en mindre rolig dag - Jag ska till sjukan med mitt hjärta... E sjukt nervös o rädd inför vad som komma skall.. Men jag får väl hoppas att jag hinner besöka bästaste Eva en snabbis, så kanske jag får en liten glutt på den lilla prinsessan oxå :)
Jag känner att min kropp e lugn som en filbunke, men vet oxå att det e så jag hanterar skräck ;) Innerst inne så skriker min kropp av rädsla.. Jag vet oxå att jag kommer göra det dom ber mig om, utan att skrika o gråta även om det känns sååå hemskt..
Det värsta e att jag misstänker att jag kommer få den där jävla kameran i halsen :/ Bara tanken på att den ska ner, skrämmer skiten ur mig, hahaha..
Men men... Det e bara att göra som dom säger, antar jag..!!
 
Jag har även ringt Kaspers läkare o fixat så att dom skickar ut en tid.. Skönt att få reda på vad som står på.. Jag har även fått boka om min tid hos käkkirurgin - skulle varit där idag, men med tanke på morgondagen så kände jag inte för att operera ut 3 tänder idag, hahaha..
Så den tiden får bli en annan dag :)
 
Kasper har fått en TV av oss idag - en MKT uppskattad present, hahaha.. Det e en tidig julklapp :)
 
Nu kommer svärmor, såå jag får skriva mer sen :)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0