JAAAAA :)))

Lycklig e jag som får äran att berätta att Felix har fått sin allra första TAND :)))
 
Ja, jisses vad jag blev glad :D
O han e inte ens 6 månader än... Ja, hittills har Felix varit tidigast med allt om man jämför barnen ;) vet att man inte ska men kan inte låta bli, hahaha..
Jonas fick sin första när han precis passerat 6 månader o Kasper fick inte en utan TVÅ tänder samtidigt, men så var han ju oxå 11 månader o 3 veckor när han fick dom, hahaha... Sööt..
 
Kvällen igår spenderade jag i Kaspers rum o byggde ihop en brandstation i lego - det e kul med legobyggande, men när dom har 3 stora backar med lego o däri nånstans, ligger alla delarna, ja då tar det ett tag, hahaha...
jag fick ge upp i går o fortsätta idag, men nu så.. Nu e den klar :D
 
Jonas spenderade natten hos kusinen Isabelle o idag när han kom hem så var det Kaspers tur att åka iväg en liten sväng till farmor :) Älskling jobbar men kommer snart hem igen :)
 
O jag e trött, hahaha.. Jättetrött... Men jag vet att det finns dom som e tröttare ;)
O nu håller jag på med maten, blev lite senare lunch idag - fick vänta in kycklingen som inte ville tina ;)
 
Nä, nu ska jag surfa runt lite medan maten lagar sig själv i ugnen :)
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0