Julklappar :)))

Åååhh, snart e jag klar med julklapparna till barnen :) Det går trögt i år, hahaha...
 
Måste dock köpa lite mer leksaker till Jonas, blir så mycket tekniskt i år, han får ju spel o tillbehör till sitt Nintedno DSI XL, o sen får han en dator, filmer osv.. Så jag ska försöka hitta lite mer "leksaker", men det e så svårt.. Känns som om han inte leker med så många leksaker längre, hahaha..
 
O Kasper får ju hela jäkla Pippa serien, hahaha.. O så får han en tv..
 
Felix får nödvändiga saker som kläder, åkpåse (fast det fick han lite tidigare än tänkt) o lite saker till sitt blivande rum :)
 
Ska bli väldigt skönt nät allt detta julhandlande e över :)
 
Nu har jag en liten Felix intill mig.. Han sitter i sin babysitter - o han har blivit såå stor :)
Nu för tiden tar han sig fram genom att rulla omkring på golvet från ställe till ställe o från leksak till leksak, haha.. Han e verkligen jätterolig att titta på, haha..
O han ska strax få lite gröt av mig :)
 
O så håller jag alla tummar o tår för att vi INTE drabbas av kräksjukan... Barnens ena kusin har haft det o jag tror ju inte på 48 timmars regeln, utan jag tror fasiken att första veckan efterråt e riskabel, haha...
 
Nu vill felix käka, så jag får sluta... Hoppas du/ni läser detta - du/ni som tror att jag inte gör något.. Du/ni kan ju gissa själva hur lång tid det tog att skriva detta inlägg o sen räkna ut hur lång tid jag har för mig själv vid datorn med en då relativt stor bebis hemma..
Bara en tanke...
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0