Mini - julafton :)

Igår hade vi en mini - jul här hemma med min familj :) Det var mycket trevligt o barnen blev jättenöjda över sina julklappar :)
O min lillasyster Sabina var sjukt snygg i sina nya glasögon, riktigt snyggt :)
O jag var gievtvis aptrött eftersom jag hade gått upp kl 06:30, så när sista gästerna hade gått så däckade jag i soffan o vaknade där kl 05:30, hahaha...
Smög då in i sovrummet o la mig, martin väckte mig sen kl 9 o sa att Felix hade sovit hela natten igen :))))
Sikken duktig liten kille vi har, hahaha...
 
Idag har det varit lugnt hittills.. Jonas har varit ute hela förmiddagen med sin kompis Kevin, jag har slagit in julklappar, älskling har handlat lite o skjutsat Sandra till tåget, Kasper har lekt på sitt rum med farfar o Felix har sovit :)
O nu när lunchen e intagen, köket fixat så har jag slagit mig ner i soffan med lite Apelsinglögg, huuuur gott som helst :)
 
O till det viktigaste.......... JORDEN GICK INTE UNDER IGÅR... ;)
 
Nä, nu ska jag umågs med Jonas :))
 
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0