Några dagar....

Nu har det gått några dagar sen sist igen ;)
 
Idag e vi delvis barnlediga, dom stora grabbarna e hos min lillasyster Sandra :) Så idag började jag o Felix dagen med en sväng på stan medan älskling var o tränade, sen blev det en fika i svägerskans salong med svärmor o hennes man.. Sen tog jag o Felix en härlig uppfriskande, men sjukt svettig promenad upp till svärmor på Skaraberg - där mötte vi upp älskling o blev bjudna på lunch :)
 
Nu har vi kommit hem o jag tvättar o donar.. Älskling o Felix tittar på fotboll ;)
 
O här e en bild på mig idag ;)
 
Blir en lugn kväll ikväll..
 
Igår var vi hos vännerna Eva o Johan, mycket trevligt :)
O så somnade jag på soffan, Martin väckte mig kl 01 när Felix ville äta, hahaha... 2 nätter i rad nu, vad e det med mig?
jag avskyr att sova på soffan, hahaha!!!
 
O imorrn kommer dom finaste prinsarna hem igen <3 <3 <3
 
Nu ska jag vila lite..
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0