Nu så.... :)

Nu har jag försökt blogga i en halvtimme, men Felix har hindrat mig ;)
 
O dom människor som säger att dom pluggar hemma med en liten bebis.....dom tror jag inte på, hahaha.. Finns inte en chans att man har den tiden för sig själv, speciellt inte när den andre hälften jobbar, haha..
Men visst, om man inte har kraven på sig själv att prestera bättre än bäst, ja då kanske det funkar..
 
O såhär mycket hann jag skriva, innan han kallar på mig igen ;) 
Hahaha....
 
Då gör jag ett nytt försök ;)
 
Tog en bild på Felix igår när han drog omkring i sin gåstol o sina nyinköpta kläder förstås, hihi...
Tänk att man kan vara såhär söt... Heelt otroligt :)
 
Några av Felix nya kläder :)
Bodyn han har på sig e brun :))
Dom resterande 6-7 nya bodysarna har jag inga bilder på ;)
 
Nu ska jag umgås med Agneta o leta lite prylar till Jonas :)
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0