Ändringar sker snabbt..

Ja, det ändras fort..
I måndags sa min chef att hon inte kunde förlänga mitt vikariat - jag blev givetvis lite ledsen, jag trivs ju så bra där. Men jag gick hem o började fila på ett dagis/fritids schema - o började ganska snabbt att vänja mig vid tanken på att bara plugga framöver..
Men, så i onsdags (bara 2 dagar senare) så ringer min chef o säger att en av oss vikarier inte skulle vara kvar o undrade därför om jag ville komma tillbaka :-)
Självklart sa jag ja... Så nu har jag precis suttit med barnens nya dagis/fritids scheman, hahaha...

Så nu har jag jobb ett litet tag till... :-)

Vi har dock haft ganska otur på jobbet med sjukdomar o anhöriga till mina kollegor som gått bort, har varit en väldigt jobbig vinter :-(
Men, nu kör vi..

Det kanske hade varit skönt att bara plugga, men jag gillar ju att jobba - speciellt nu när jag kommit in i det efter dessa månader :-)
Ja, det händer så mycket omkring oss.. O så har ju Martin kommit igång med sitt nya jobb :-)
Det e kul..
O så håller vi ju på o renoverar badrummen här hemma, o snart e vi klara - alla saker till badrummet e i princip inköpta, kommer bli sååå fint när vi e klara..

O jag firar över 4 månader som helt rökfri :-))) Men konstigt nog så blir jag faktiskt sugen ibland - o då brukar jag tänka på att det e -15 grader ute o så försvinner röksuget ganska snart, hahaha...
Nu hoppas jag bara att jag kan fortsätta vara rökfri o att jag inte slinter tillbaka igen...

Nä, nu ska jag bädda ner mig i soffan med en popcorn påse o se något bra på teve - imorrn väntar en låångkväll på jobbet :-)

Jag har även varit barnvakt till finaste lilla Haylie idag när hennes mamma gjorde naglar på en kund :-))
O hon e såå söt, fina Haylie var from som ett lamm - myste mest :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0