Sjukskriven..

Ja, då blev det klart idag.. Jag e sjukskriven den sista tiden av mitt vikariat, o då pga hjärtat o den belastning graviditeten o jobbet gör.
Jag vet att det bäst såhär, men jag älskar mitt arbete o saknar verkligen mina kollegor.. Tror bestämt att jag ska gå o hälsa på dom någon dag...
Hade i alla fall varit kul o få säga hejdå..

Idag e en lugn dag - Martin e ledig idag, så det har mest blivit lite hemma pyssel, o jag har klickat hem lite vrålsnygga kläder till Jonas :-))
Typ dessa :-)




O så ett gäng kalsonger.. Jag har även beställt en skinnjacka till Jonas, som borde komma nu i dagarna.. Han har verkligen önskat sig en skinnjacka, så det var väl på tiden..
Nu hoppas jag bara att den e fin - annars drar jag in till Skövde o tittar, där har jag sett en som var väldigt fin..

O denna fina jacka har Kasper fått :-)) Han e såå fin i den...


Nu ska jag o svärfar kolla köksluckor så får blogga mer lite senare..

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0