Barnledig...

Ja, nu åkte precis min syster iväg med mina troll. Så denna helgen e jag o Martin barnlediga - e ju inte så jätte ofta det händer..
O sist vi var barnlediga så hade Martin massor med jobbet, så vi hann knappt ses, men inte denna gången - nu ska vi på middag med vänner, samt middag på tu man hand o ett biobesök :-)
Ska bli jätteskönt att få rå om varandra lite...
Blir ju lätt att vardagen flyter på o man e föräldrar hela tiden, men man har ju faktiskt varandra oxå - det e viktigt att ta sig tid till varandra.. O ja, det första året med Kasper var vi nog väldigt mycket föräldrar, men vi försöker tänka på hur viktigt det e att vi umgås med varandra..
Det e dom små sakerna som gör det :-)

Nu ska jag ta tag i studierna lite :-) Har ju faktiskt haft regält med studietorka det senaste, men jag måste ta tag i det nu..
O under tiden så lyssnar jag på fina Melissa Horn :-)

O så vill jag tipsa er om att på onsdag kl 19:30 så går halv åtta hos mig o en av dom finaste tjejerna Kristin e med där.. Kristin o jag e klasskamrater sen förr, vi hörs ibland o hon genomgår nu sin andra fight mot sin leukemi..
O jag håller alla tummar o tår jag kan för att hon denna gången ska kunna slå den där förbaskade sjukdomen en gång för alla..
Men hon e stark, förbaskat stark..
Om ni e intresserade av att läsa hennes blogg om hennes kamp så e adressen: www.kristin141.blogspot.com

Nä, nu blir det ett stort glas fanta o studier :-)))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0