HALLÅ :-)

Ja, nu har jag verkligen varit borta ett tag från bloggen.. Antar att jag inte har så många läsare kvar, men vi har haft så mycket omkring oss..
Först flyttade vi, så fick jag jobb, jag pluggar, vi renoverar lite smått fortfarande o så har Martin sökt nytt jobb o fått det.
Ja, man kan helt klart säga att jag haft fullt upp.. Dock så e jag fruktansvärt skoltrött just nu o jag letar verkligen efter någon form av motivation..
Det kan bero på att jag jobbar så mycket o dom dagar som jag e ledig vill jag ju så gärna vara ledig på :-)

Kasper pratar jättemycket nu, han har 4-ordsmeningar o han gör sig verkligen förstådd.. O Jonas han brottas med skrivningen o läsningen, ja det e verkligen inte lätt för honom.
Jonas har även fått glasögon, han e supersöt :-)

Men vi trivs väldigt bra i vårat fina hus - men antar att det blir roligare framåt våren/sommaren när det e lite roligare ute.. Denna vinter har ju inte haft något kul att bjuda på, knappt ens någon snö :-(

Men nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen, har faktiskt saknat det :-)

Men just nu ska jag förbereda middagen o hjälpa Jonas med dom uppgifterna som jag fixat åt honom ;-)
Slänger in en bild på mina godingar <3



Tjing....



Kommentarer
Mixx

Nämen,Kul att du är tillbaka :)

2012-01-17 @ 19:44:52
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0