Ingen vanlig dag..

Idag skulle jag ha jobbat kväll o imorrn skulle jag jobbat en dagtur, men det blev inte så.. För jag drabbades av något läskigt igår, jag låg alldeles stilla i soffan o vilade när jag helt plötsligt fick hjärtklappning, kände hur pulsen rusade genom kroppen o jag blev alldeles varm i kroppen..
Så jag ringde till 1177 o pratade lite med dom, o dom tyckte att jag skulle åka in, så sagt o gjort.. Vår vän Fredrik körde mig så att Martin kunde vara hemma med våra sovande barn..
O det blev en hel del kontroller, tester osv.. O 4 timmar senare fick jag åka hem - o där hade Fredrik suttit i väntrummet hela tiden, hahaha..
Ja, vi var bra trötta..
Hur som helst så mår jag bra, men dom var oroliga för att mitt EKG visade förändringar som dom inte gillade o med min bakgrund (mina föräldrars egentligen) så ville dom kolla upp mig lite extra.

Men om jag drabbas av det igen, så skulle jag inte tveka att ringa..!

Jag träffade även en gammal arbetskollega där, haha... Det e inte alltid det händer, men samtidigt var det skönt med ett känt ansikte mitt i allt..
Idag e jag trött - väldigt trött.. O läkarna rådde mig att vila, så det ska jag verkligen göra dom här 2 dagarna.
Känns väldigt tråkigt att inte vara på jobbet, jag gillar ju mitt jobb - men jag måste samtidigt vara rädd om mig själv..

Kasper har varit hemma från dagis denna vecka, han e verkligen jätteförkyld o nu ligger han tätt intill mig i soffan o sover....mysigt...
Känner att jag e i stort behov av min famij idag, längtar tills Martin o Jonas kommer hem, ska bli mysigt..

O till kvällsmat idag blir det pizza :-))
Det gillar jag :-)

Nu e jag trött o ska nog passa på att sova lite medan Kasper sover <3

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0