Lördag :-)

Lördag e ju oftast en speciell dag, mitten på helgen.. Tyvärr e jag fortfarande jätteförkyld o känner mig i princip överkörd, så jag blir hemma från jobbet imorrn oxå. Men måndag då måste jag fan dit..
Jag gillar inte att vara hemma från jobbet, även om jag e sjuk o inte har så mycket annat val så känner jag mig som en svikare.
Hemska känsla..
Men jag sitter här i mitt hus o kryar på mig, så går jag väl stark ur det här o så kan jag jobba som aldrig förr sen :-)
Nu e det snart dags för lunch, blev sen lunch idag, men så går det när n viss person (jag) tydligen ska ha sovmorgon till 10:30, hahahaha..
Men e man inte fräsch så e man inte.
Vi ska dock försöka oss på att handla lite sen, det behöver vi verkligen - frysen skriker :-)

O snart ska vi väl bli klara med badrummet på övervåningen oxå - det e i princip klart men vi tar oss ju aldrig iväg för att inhandla toalettstol, handfat o handfatsmöbel.. Men vi får sätta fart snart.

O så har vi nog fått möss i huset - vi hör lite skumma ljud då o då, o så satte vi in musfällor på några ställen i huset - o någon jäkel e där o snor osten men fastnar inte, hahaha...
Lite kul faktiskt..
Vi får köpa enorma musfällor, så dom inte kan lirka sig förbi..

Nu ska jag äta, sen ta min stadiga vila efter maten :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0