Lördag :-)

Igår var vi hos vännerna Stina o Fredrik på middag, det var mycket trevligt :-) Nästa gång e det vår tur :-)

O idag e mysfaktorn hög.. Idag blir det mat o bio i Skövde för mig o älsklingen.. Vi ska se Hamilton :-)
O jag tog en skön sovmorgon, e ju inte så ofta det händer när man jobbar hela tiden, hahaha..

Blir inget långt inlägg idag..
Snart kommer älskling hem, så jag ska hoppa in i duschen o vara redo för lunch när han kommer..

Pluggade gjorde jag verkligen igår, satt många timmar vid datorn, e väl inte nöjd med mitt arbete men det e jag ju sällan.. Men men, jag har pluggat iaf, det e ju huvudsaken..
Hade hoppats på att kunna plugga lite idag, men det får nog bli imorrn istället ;-)

O mina prinsar har det jättebra hos sin moster, dom ska iväg till leklandet idag - så jag antar att dom kommer få ännu roligare.. Hahaha..
Saknar dom massor.. Känns så konstigt att inte ha dom hemma, dom e ju alltid hemma :-)
Men det e ju tur att jag har Martin, så slipper jag sitta helt själv :-)

Nästa vecka e det massor med jobb, e ledig 2 dagar på hela veckan o en av dom har vi APT, haha.. Värt att ha en ledig dag då..? NOOT..!

Nä, nu duscha o försöka göra mig lite snygg, så vi kan starta dagen :-)

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0