Torktumlare...

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar - anledningen e den fruktansvärda huvudvärken jag lidit av.. Jag har i princip legat på soffan hela dagarna om jag inte orkat pallra mig iväg till jobbet o knappt det..

Idag har jag egentligen Apt på jobbet, men eftersom Kasper inte e riktigt frisk o jag inte hittar någon barnvakt så får jag vackert stanna hemma, känns skittrist... Vill ju gå dit..!
Men men, kommer ett nytt Apt nästa månad..

Så jag o Kasper har suttit vid datorn o letat efter torktumlare, jag e så trött på att det blir tvätt precis överallt när vi har tvättat - hela tvättstugan e full..
Så idag har jag krävt att vi ska åka o köpa oss en :-)) O Martin skrattar till svar o säger.. Jaha, ok.. :-)
Jag älskar när han inte säger emot ;-)

O så har jag o barnen sovit själva i huset i natt - första gången :-/
Det gick ganska bra, men jag sov dåligt o vaknade många gånger, jag e ju så van vid att Martin e hemma, men i natt var han borta med jobbet..
Men känner mig allt lite stolt.. :-) Blev en jättebra morgon oxå, utan några som helst komplikationer med barnen, hahaha..

O nu när jag inte kan gå till jobbet så funderar jag på om jag skulle plugga lite istället, så har jag gjort något vettigt av denna dagen :-)
Får ju passa på, jobbar långhelg i helgen.. :-)

O igår gjorde jag om lite här hemma, bytte gardiner, tvättade upp mina nya handdukar jag köpt, sååå fina :-)
Jag rengjorde några av våra vitvaror osv...
Jag hade med andra ord en riktigt bra dag igår :-) Såå härligt med sånna dagar, dom växer ju inte på träd nu för tiden, hahaha..

Nä, nu ska jag glida vidare - ner i studiernas värld :-)

Tjing.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0