3 veckor idag <3

Idag e våran fina Felix hela 3 veckor :-)) Dagarna springer förbi, samtidigt känns det som om Felix har funnits hos oss hur länge som helst :-)
Konstigt..

Tyvärr fungerar inte riktigt amningen som den ska, så jag ammar, pumpar o flaskar, hahaha.. Allt på en o samma gång ;-)
Men så länge det fungerar så kör jag så :-)

Igår var vi hos Martins mormor som fyllde 70 år, alltid lika trevligt att åka dit o träffa alla.. O fina Anita har inte åldrats en dag dom här åren som jag o Martin varit tillsammans :-)
Bra gener på den sidan :-)

Idag blir det en sväng till stranden :-) Jag kan ju inte bada, så jag o Felix får njuta på stranden istället :-)
Det blir ju inte så jätte mycket bloggande, men jag har helt enkelt inte så mycket tid över för tillfället, det e så mycket som ska göras hela tiden, hahaha...

Men det blir kanske tätare så småningom :-))


Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0