Jaha, då var det dags igen ;-)

Inte alltför mkt bloggande det senaste.. Har ju haft massor att göra, har ju varit dagis/skolavslutning, studentfirande, mitt o Kaspers kalasfirande o de senaste 2 dagarna har vi bara tagit det lugnt :-)

Blir nog lite kalasfirande idag dock, för min svåger David fyller hela 31 år idag :-)

Förutom allt kalasfirande i helgen, så har vi även fixat i tvättstugan (blir riktigt fint där inne nu) o jag har fixat med blommor i fönstren :-))
Jättekul ju :-))
O Kasper har varit hos min syster sen i söndags, han tyckte det var lite orätttvist att Jonas fick åka dit härom helgen men inte han, så nu blev det hans tur, o igår kväll när han ringde så bröt han ihop helt när jag sa hej - då fick han hemlängtan :-(
Mammas lilla skrutt... Mina ögon tårades givetvis fortare än blixten o hade jag kunnat så hade jag sprungit till honom.. Stackarn blev verkligen jätteledsen... Så det känns extra kul att få hem honom idag - ska pussa på honom massor!!!

Men däremot så har Jonas fått ensamtid med mig o Martin o det tror jag att han verkligen har uppskattat, att bara få vara Jonas för en stund..
Vi har varit på hans match där dom förlorade en match o vann två :-) o igår handlade vi mkt, åt på mcdonalds o sen satt vi i soffan o målade i målarbörcker på kvällen :-)
Det gillade han verkligen :-)
Idag ska vi bege oss in till stan en sväng, måste förbi apoteket o sen blir det kaffe hos David..

Nu ska jag städa undan lite här hemma, få på Jonas lite kläder så att vi kan starta den här dagen någongång, hahaha..

O nu går jag definitivt på nedräkning ;-)


Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0