Alldeles för länge sen sist..

Finns mkt jag skulle vilja skriva men våran dator krånglar, så jag får snabba mig..

Min ischias e fruktansvärd, de senaste dagarna har jag varit en fånge i mitt eget hem, blä.. Men ska till kiropraktorn imorrn så får vi se om han kan hjälpa mig..

O idag har vi varit hos Kasper doktor, o såhär löd domen:
- Äggallergin bör försvinna inom ngt år :-)
- Astman e bestående - men han bör kunna leva ett normalt liv ändå :-)
- Det kommer tillkomma fler allergier med tiden :-(

Men men, det kunde ha varit värre..

O förutom detta så drabbades Kasper av maginfluensan förra veckan o drog där med på sig en sjuhelvetes förkylning, men denna gången klarade han astman :-))
Mkt bra..

Nu ska jag googla på en ny dator :-))

Tjing..


Kommentarer
agneta

Skönt med Kasper! :-)



Kika på misco.se de har bra datorer, där köpte jag min :-)

2012-03-20 @ 23:06:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0