3 November :-)

Ja, tiden går alldeles för fort, det var ju sommar nyss :-/ Hahahaha...
 
Ja, det har varit lite bloggtorka här, men vår Jonas fick visst en släng av maginfluensa lr ngt liknande, kan ha varit reaktion på mat oxå.. Det försvann lika fort som det kom..
Så vi har hållt oss isolerade utifall att :-)
 
Men lägger in en bild på min nya vinterjacka :-)))
Jag hade velat haft en röd, men det fanns inte i min storlek, så det blev denna.. Färgen e typ brun/grön :-)
Jag e mycket nöjd - den e helt galet varm o go :-)
 
Idag har jag, Kasper o Felix myst lite med Malin o hennes Nova :-))
O så spanade vi in deras nya kök - mycket fint :-) Alltid lika trevligt att leka med dom <3
Tycker så mycket om er <3 <3
 
O nu så har älskling påbörjat en sen lunch som består av kokt potatis, hemmagjorda biffar, gräddsås o lingon.. Ja, det riktigt skriker i magen, sååå gott det kommer bli :-)
 
Jonas har även fått sina nya glasögon, men dom måste böjas mera för att passa bra - så han använder dom gamla till måndag iaf :-)
Lägger in en förebild o en efterbild :-)
 
Före....
Efter...
Ja, dom e ju ganska lika såhär på bild.. Men dom första e smala upptill, ljusblå/mörkblå (ljusblå insida o mörkblå utsida) o lite smalare i glaset..
Dom nya e bågarna bredare upptill, vit/svarta (vit insida o svart utsida) o bredare glas :-)
Tror att han kommer trivas jättebra i dom, o så e det bra med bredare glas, så kanske han slutar att titta ovanför glaset hela tiden, hahaha...
 
Nä, nu ska jag återgå till familjen - Martin e ju ledig idag :-))
 
 
Tjing...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0