Återträff..

Ja, nu närmar det sig den där återträffen med skolan.. Jag vill så gärna åka, men det känns så oerhört svårt att lämna dom små :(
Men jag ska kolla lite på det.. E ju skit imtressanta föreläsningar som vi ska få gå på..
 
igår hade jag en barnledig eftermiddag/kväll, då åkte jag o Sandra till Skövde o shoppade lite, sen åt vi middag på Thai Pak - mycket gott o sen blev det bio :) O då kom även min svägerska Therese..
O vi såg "Breaking Dawn part 2", sjukt bra... O jag som e så fruktansvärt kär i "Edward".. Han e inge vidare snygg i verkligheten men som vampyr ;)
 
Ja ja, jag drömde givetvis fina drömmar om honom i natt.. Hahahaha...
 
Idag e jag tillbaka i min verklighet med mina fina hjärtan.. <3
Min helt fantastiska verklighet..
Tänk att just jag fått dessa fantastiska söner o denna fina Martin..
 
Visst har grabbarna sina stunder, men det hör livet till ;)
 
Nu e det dags för lunch :)
 
 
Tjing..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0