Godmorgon :-)

Igår spenderade jag dagen med vännen Agneta, som för övrigt var helt fantastiskt snäll o hjälpte mig med hämtning o lämning av Jonas ggr flera <3
Stort Tack älskade vän :-)
Ja, Martin jobbade heldag igår o givetvis var det hämtning av Jonas, sedan lämning av Jonas på "Moviekids" o sen var det hämtning där igen..
Men vi hade en mysig dag iaf :-)
 
O idag börjar dagen med ett gympass för mig o Agneta :-) Denna veckan ska vi gå 2 ggr för att vi inte gick ngn gång förra veckan.. Måste ju bli av med lite onödigt fett, hahaha...
Så just nu sitter jag o äter lite frukost o Felix ligger i babysittern o pratar för fullt :-) Martin kommer snart hem, han e i väg o lämnar Jonas o Kasper på skola/dagis :-)
 
O till allt med läkaren igår.. Jag fick tillsist en tid redan nu i veckan, så det ska bli skönt att iaf få veta vad det e Felix har.. Har dock förstått på många att det tydligen e vanligt hos bebisar att dom får olika utslag - vissa har fått sagt att barnen har eksem, andra "bara" prickar som kommer o går o min vän Michis, hennes dotters prickar hette tydligen - ärrbildning... Hahahaha....
Ska man inte ha ett sår först, innan det börjar bli ärr??? :-D
Det var veckans roligaste iaf :-)
 
Jag var uppe i natt med Jonas en sväng, så jag e givetvis astrött idag..
 
Nä, nu orkar jag inte blogga mer - måste ladda inför gymmet ;-)
 
Tjing..
 


Kommentarer
Agneta

Det var så lite! =) Tack själv för en trevlig dag! Får vi göra om snart igen =)

2012-11-13 @ 14:12:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0