Hoppsan....

Ja, nu har jag väntat sådär länge med att skriva igen.. Ja, jag har faktiskt inte suttit vid datorn sen jag bloggade sist, haha...
Men det har ju sina orsaker - Jag har fullt upp!!
 
O så hade jag Kasper hemma en extra vecka, pga maginfluensa på dagis.. Men imorrn får han gå :-)
 
I helgen var det även dags för den årliga årsfesten med älsklingens fotbollslag o det var givetvis jättetrevligt, men jag längtade mig sjuk efter Felix.. Jag messade syrran hela kvällen (kändes det som iaf), hahaha...
Ja ja, det får väl vara så ibland - det var ju första gången som både jag o Martin var borta från honom samtidigt.. O sen e ju inte jag så bra på att vara utan mina barn, hahaha...
Men vi klarade det :-)
 
Idag ringde jag till KSS o hudmottagningen för att se hur det går med felix remiss eftersom vi väntat i 2 veckor på svar o hans fläckar/prickar e fortfarande kvar o blir fler, varpå dom berättade att det inte finns ngn remiss..
O resten kan ni ju gissa er till - jag ringer vårdcentralen, gapar o skriker så tårarna sprutar o dumförklarar läkaren givetvis o jag säger även att jag vill komma in under dagen o visa upp honom då vissa utslag blivit värre, men att jag inte vill sitta i flera timmar - då jag har 2 små barn med mig o att ett 3:e ska hämtas relativt tidigt från skolan, men nä - fanns ingen tid.. Så då var jag ju tvungen att kasta ur mig lite skit ang den där jävla "Öppna mottagningen". 
Man kan säga att min ilska inte såg några gränser!!
Det hela slutar med att en sköterska faxar remissen till KSS... O den andra sköterska önskar mig bättre vård på KSS?!?
Säger mkt om hennes arbetsplats!!!
Vafan, det e en bebis det handlar om - ingen jävla maskin.. Jag e sjukt förbannad iaf... Så nu ska jag dränka mina sorger i lite kaffe..
Fan, jag hatar att vara såhär arg!!!
 
Så nu väntar jag en stund o sen ska jag ringa till KSS igen o försöka snabba på det hela lite..
 
Tjing..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0