Kvällsbesök...

Ja, ikväll får vi besök av vännerna Erik o Ellen, det blir lite god mat o sen en härlig skål med godis :)
För ikväll e det "X-Factor", o det e ju fredagsnöjet här hemma :)))
 
O jag spelade precis Wordfeud med Agneta o jag fick 189 poäng för ordet "vuxet", hahaha... Roooligt :D
 
Nä, skämt åsido.. Idag började jag o dom minsta dagen, med att gå till Öf, mycket trevligt.. Sen var jag o Kasper på VC för att kolla hans ljumskar o läkarn trodde att det var svullna lymfkörtlar (precis som jag misstänkte) - o han har ju en hel del prickar på kroppen så han trodde att det berodde på det..
Men vi väntar någon vecka o ser om det blir värre..
 
Jag har även fått en ny migränmedicin som jag började med idag, ska tydligen äta den 3 ggr/dag i 2 månader till att börja med.. Känns ju sådär - jag gillar inte att stoppa i mig en massa konstigheter..
Men jag ger det ett försök iaf :)
 
O på tal om huvudvärk så önskar jag mig fotvård, massage, besök hos frissan o något roligt presentkort (typ naglar eller kläder)  i julklapp.. Hahahaha..
Barnens julklappar e snart klara... Kasper e redan klar, Felix ska få en åkpåse - så jag ska bara ta mig in till Skövde o prova ut en någon dag o så har jag lite kvar till Jonas.. Jonas e faktiskt svårast, han har så många olika intressen, som faktiskt inte har med leksaker att göra.. O så har många av hans intressen blivit så dyra, haha.. Såsom dataspel, nintendospel osv..
Enklast vore ju att köpa en enorm påse med godis o sen slå in karamell efter karamell ;)
Tror faktiskt att dom t.o.m skulle sluta gilla godis efter det :) Nyttigt o bra oxå :)
 
Nä, nu ska jag passa på att nalla ur godispåsen medan barnen e inne i filmen :P
 
Tjing..
 
 


Kommentarer
Agneta

Ja ibland har man tur ;)

2012-11-24 @ 08:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0