Trött idag...

Ja, jag lyckades tydligen bara sova 5 timmar i natt, så känner mig lagom seg :)
Men nu trycker jag i mig 2 koppar kaffe o hoppas på att vakna snart :)
 
O så har en av dom allra bästa vännerna Jennie mailat mig :)) Hon hade nämligen suttit o ätit lunch med våran gamla lärare sen årskurs 1... O då hade Kerstin velat ha mitt nr, men Jennie hade inte det inte det med sig just då, så jag fick Kerstins nr o har nu pratat med henne i närmare 1 timme :)
Såå himla go hon e.. Känner ett enormt sug efter en Nynäshamnstripp, ta med barnen dit som jag lekte som barn.. Måste definitivt planeras snart..
Jag har ju ett stycke bror där uppe som vi kan slagga hos ;)
 
O sen MÅSTE jag boka en Greklandsresa inom en snar framtid.. Längtar mig sjuk efter Jennie.. Ja, vi har känt varandra i 21 år.. Det e förbaskat lång tid o vi har setts alldeles för lite..
Definitivt en av dom bästa :)
 
Idag vankas ett besök på VC, ett bokat besök dessutom, så ska bli spännande o se hur länge man måste vänta för att få komma intill då, hahaha.. Jag ska dit o få ny migränmedicin, den jag har e värdelös!
 
O så har jag Kasper hemma från dagis idag - e ju så mysigt att ha honom hemma.. Martin jobbar idag så man får passa på o mysa till det :)
 
O om 3 dagar, e det 1 månad kvar tills jag o min fina Martin firar 6 år tillsammans <3
6 helt magiska år...
6 år med den allra bästa.. Ibland undrar jag om jag verkligen förtjänar att ha en sån fantastisk man vid min sida.. Han e lite för bra för att vara sann <3
Älskar honom galet mycket - mer o mer för varje år..
O så har han gett mig 2 av dom 3 viktigaste i mitt liv <3
 
Nu ska jag ha lite soffhäng med mina minsta grabbar - Lycka -
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0