Vilken dag :-(

Jag känner mig helt slut efter denna dag. Efter att jag ätit lunch förut så var det dags att hämta Jonas o Kasper, sen gick vi till min svägerska Therese o passade hennes dotter medan hon var på massage :-)
Sen efter det så mötte Martin upp oss, tog med barnen hem o jag gick o fikade med Maruska.. Inte för att vi känner varandra så jättebra, men det var jättetrevligt o hon var lätt att prata med.. Så jag hoppas att vi ses snart igen.
Det var skönt att få prata av sig lite efter dagens besked..
 
Men jag hoppas innerligt att Felix får en mildare grad av denna hudsjukdom, jag håller alla tummar o tår...
 
Jag läser om det så fort jag får chansen o som det verkar så kliar INTE fläckarna så länge dom INTE berörs, men när berörs dom inte?? Med kläder på så berörs dom varje gång du rör dig.. Men det e inte lika farligt som när man gnuggar på dom, då e det som värst.
Så när han har badat, så ska jag inte torka honom som vanligt, för då gnuggar jag igång varenda fläck till att klia/bränna som satan, utan jag ska dutt-torka honom..
 
Här e några bilder på Felix fläckar. Han har fler än dessa, men såhär ser dom ut i alla fall.. På den ena bilden e ena blåsan med, den e borta idag, men fanns i måndags.
 
Återigen.... Vilken dag... Kommer nog ta några dagar att smälta detta.. Jag ska även skriva ner alla våra frågor så vi får svar på allt när vi får träffa läkaren sen.. Det e ju tusen frågor som cirkulerar i våra huvuden just nu..
 
Nu blir det ett besök i soffan med älskling..
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0