Vilken helg :-)

Ja, denna helgen började med "Rockabilly fest" o det var precis HUR kul som helst, hahaha..
 
Meen jag bjuder givetvis på några bilder på 2 av dom snyggaste på festen ;-)
Hahaha... Lite många ego-bilder, hahaha..
 
Ja, som ni ser så var jag o Martin sjukt snygga ;-) Om jag får säga det själv alltså :-D
 
För min del blev det 4 öl, Martin var nykter, så jag hade chaufför - mycket bra.. Vi skjutsade även hem Nettan o Magnus :-)
Det var god mat, ett bra band, roliga lekar o väldigt trevliga människor :-)
När vi kom hem så hade syster yster bäddat åt oss i Jonas rum, o jag har ju märkt att om jag fått i mig minsta droppe alkohol så kan jag inte somna, så de första 30-40 min låg jag bara o vände o vred på mig o lyssnade på Martin som sussade sött..
O sen när jag väl somnat så vaknar jag igen... Går väl på ren vana, haha...
 
O igår, så hade jag min pyjamas på mig - HELA DAGEN...
Huuur skönt som helst, jag borstade inte ens håret, haha.. Men det var förbaskat skönt att bara vara.. Jag var ju sjukt trött oxå, efter festen o sen sömnbristen, så då var pyjamas den perfekta klädseln ;-)
 
O idag började dagen med ett tandläkarbesök för min del, sen hämtade jag upp barnen på Martins jobb, sen drog vi o handlade, sen hem o åt lunch..
O sen var det dags för Kaspers besök hos tandläkaren - gick ju sådär.. Han öppnade munnen så pass mycket att tandläkaren knappt kunde räkna tänderna i underkäken, hahaha. Så vi skulle få en ny tid om ca 6 månader, så jag hoppas att det går bättre nästa gång..
Sen tillbaka till Martins jobb o möta upp Jonas, som vännen Iwett hämtat upp eftersom Kaspers tandläkartid o Jonas hämtning krockade.. Sen hem för att stanna hemma resten av dagen :-)
Så idag har jag o Kasper lekt med lego - Felix tittade på.. han tyckte dock inte att det var sådär jätteroligt, men det funkade :-)
Jonas har spenderat eftermiddagen hos en kompis o kom hem efter Moviekids :-)
 
O jag har nu hamnat i soffan, tittandes på en riktigt kass film.. Urk.!!
 
O eftersom Martin glömde "pinnarna" till eftra sätet till vagnen så fick jag o Kasper improvisera när hans ben inte orkade gå längre.. O såhär blev resultatet :-)
Hahaha.. Jag stannade några ggr så att han fick sträcka på sig :-)) Dock imponerad att han faktiskt gick med på det, hahaha... Envis som han e ;-)
 
Nä, nu ska jag återgå till den värdelösa filmen :-)
 
 
Tjing..


Kommentarer
carita

vilken snygg dotter jag har ,men trodde martin skulle ha rutig skjorta och rocka billy frissa men jaja,kan ju bli nästa år hihi,fina bilder och kul att ni hade kul:)

Svar: Men mamma.. Han hade en rockabilly frissa, fast hans hår e ganska kort, så det syns inte så bra på bilden :-) Ja, visst var jag snygg, haha...
Irene

2012-11-20 @ 16:33:26
Agneta

Jätte fina var ni! =) Haha vilken skön stil Kasper hade ;)

Svar: Tack fina du :)
Irene

2012-11-21 @ 18:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0