26 Oktober 2012 :-)))

Älskade underbara Felix vände sig från rygg till mage idag :-)))
Men han avskyr att ligga på mage, men nu kan han inte sluta vända sig när vi lägger ner honom, hahaha.. Varför vända på sig hela tiden om man inte gillart?? ;-)
 
Igår var det invigning av Thereses nya salong :-) Finns liiiite för många fina prylar där, hahaha.. O jag ska givetvis dit i nästa vecka o få mina naglar fixade :-) Älskart :-)
 
Annars e det lugnt idag - Jonas e i skolan, Kasper leker, Felix vilar o jag ska strax laga lite lunch innan det e dags för att hämta Jonas :-) O så hoppas jag att älskling vill handla åt mig efter jobbet - det e en riktig sport att handla med mina 3 killar - o därför gör jag det så sällan jag kan, hahaha...
 
Pratade även med min mamma i telefonen idag - Vi bokade att Jonas får åka till henne i helgen, det kommer han verkligen gilla :-) Om han fick bestämma så vill han nog vara där hela veckan, hahaha.. Ja, min mamma var så snäll o berättade för mig att det tydligen e skollov nästa vecka - det hade jag missat totalt, haha..
Men det blir ju toppen :-)
Sovmorgon :-) O ingen skola att passa :-))
 
Nä, nu ska jag återgå till verkligheten en stund :-)
 
 
Tjing...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0