Bara måste..........

Ja, jag bara måste publicera 3 sms som jag skickade till min svägerska Therese den 4/7-12, kvällen då förlossningen med Felix satte igång :-DDD
 
"4/7-12 Kl.17:33
Önskar jag hade en privat bm som kunde kolla livmodertappen en gång i timmen.. Får jag låna S som du hade?"
 
Då svarar Therese att det e ok!! Men att det kanske kan komma att kosta lite ;-)
 
"4/7-12 Kl. 18:19
Du e en riktig kompis :-) Vore fantastiskt, jag ger henne allt jag har ;-)"
 
Sen smsar vi inte på en liten stund - tills jag skickar:
"4/7-12 Kl. 20:09
O där small det, nös i värken, det sa pang i skrevet, pisseblött överallt o jag har ont som helvete..
Vi drar till förlossningen nu, känns som om det kan ha varit vattnet :-P"
 
HAHAHAHAHAHA...
 
Ja, nog var det vattnet alltid - Inskriven kl 21..   00:00 var det dags att krysta.... 00:20 fick jag min fina Felix upplagd på mitt bröst..
En helt fantastisk känsla...
Jag tänker på förlossningen minst en gång om dagen.. Det var en helt fantastisk förlossning - O jag e glad att jag inte hade någon bedövning - minnet e sååå klart..
Jag skulle nästan vilja säga att jag minns smärtan - men det e ju klart att jag inte gör det, hahaha...
 
16/7-04,  16/6-09,   5/7-12    -   Dom absolut bästa dagarna i mitt liv <3
Så mycket kärlek, tårar, lycka, smärta, glädje - Ja, allt på en o samma gång... Sååå fantastiskt <3
Så oerhört mycket kärlek & så gränslöst mycket kärlek.... Overkligt.. <3
 
Sen e ju 25/12-06 - då vi träffades & 12/6-08 - vår förlovning även dagar som betyder så oerhört mycket för mig - dagar som jag delar med min fantastiska Martin <3
 
Tjing...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0