Det närmar sig :-)))

Jag o Martin e bjudna på en rockabilly fest nu i November, ska bli jättekul o jag har givetvis letat efter den perfekta klänningen o denna har jag hittat... Så nu hoppas vi bara att jag hinner köpa den samt att den sitter som jag tänkt, hahaha..
Om den bara sitter bra, så kan jag bli riktigt snygg ;-)
 
Idag har jag även fått mina naglar gjorda av fina Therese på www.i4beauty.se :-)) Denna gången fick jag även 2 fina handmålade blommor oxå :-))
O dom var så fina att nästa gång ska jag nog ta några fler ;-)
O såhär fina blev dom :-)
Jag blev mycket nöjd :-))
 
Just nu vilar Felix, Jonas leker med sin kompis Linus på övervåningen o Martin tog med Kasper till affären för o handla massor med god mat :-))
O samtidigt hämta ut vinterjackan som jag ÄNTLIGEN beställt.. Så nu hoppas vi bara att den passar mig oxå :-)
Det borde den göra - e ju bara en jacka, hahaha...
 
O medan jag väntar så passar jag på att se ett avsnitt av "Real Housewives of Miami", sjukt patetiska människor det där, hahaha..
Kan inte vara lätt att vara så enormt missnöjd med sig själv o sitt utseende så att man försöker med alla medel för att se ut som 20 igen - vilket ändå resulterar i att dom ser hemska ut...
 
Jag e väldigt nöjd med mig själv - jag har lite skavanker, men dom har mina 3 kärlekar gett mig - O vad gör lite skavanker när jag har en fantastisk sambo som älskar mig o 3 underbara barn?
Love my life <3
 
Nu ska jag fortsätta titta på teve en liten stund :-)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0