Fy... Vilken dag..

Min dag började med att jag vaknade med migrän :-( Vansinnigt jobbigt, så morgonen o förmiddagen spenderades i sängen.. Sen var jag tvungen att gå upp framåt lunch, för att fixa i ordning Felix o dra iväg till fotograferingen på Öf. Där mötte Martin upp mig med dom andra grabbarna.
Jag var ju tvungen att ta om Jonas skolkort, dom blev ju hemska.. Men jag tog mig igenom det o jag blev nöjd med korten :-)
Jonas o Kasper blev jättefina, o Felix - ja, vad kan man begära av en bebis.. Han satt där, ville inte le men han tittade med stora ögon <3
Väl hemma igen, så har den molande huvudvärken irriterat  mig.. Men jag lyckades i alla fall klippa barnen inför dopet, en eloge till mig som lyckades klippa Kasper helt själv, hahaha..
Vi brukar få vara 2, en som håller o en som klipper, hahaha.. Nä, skämt åsido, det gick faktiskt förvånadsvärt bra :-)
 
Men en mindre bra sak e dom 2 gigantiska spindlarna här hemma som fått sätta livet till.. Var kommer dom ifrån? Jag har bott här i huset i snart 1 år o jag kan nog räkna på händern hur många spindlar jag hittat under den tiden - men 2 på samma dag inom loppet av typ 2 timmar - det e inte ok.!!
Jag har faktiskt en släng av spindelfobi.. Den e ju bättre än den varit - men vi behöver ju inte ta in dom som husdjur för det..
 
Nä, nog snackat om det... Nu ska jag bege mig till soffan, sällskapa älskling som kollar fotboll medan jag ska bekanta mig med popcornskålen :-)
 
 
Tjing...


Kommentarer
Eva Ewald

Usch räckte det inte med en aggresiv geting... nu spindlar!

2012-10-16 @ 23:18:07
URL: http://evar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0