HELA NATTEN :-)))

Ja, älskade Felix har sovit heeela natten i natt :-)) Jag e en väldigt glad o utvilad mamma :-)) O stolt givetvis - e ju andra gången på hans ca 3,5 månad som han gör det :-))
 
Men efter gårdagen så förstår jag honom.. Kasper körde fullt ös med trots i alla dess former från kl 7-16:15, sen däckade han i soffan.. Så vi lät honom sova - så efter att han vaknade kl 18 så var han heeelt fantastisk, ett helt annat barn jämfört med när han somnade :-)
Men då hade väl Felix tröttnat på brorsans skrik, så då satte Felix igång, hahaha... Ja, han var väldigt ledsen igår e.m/kväll...
O behöver jag tillägga att jag o Martin var oerhört trötta?? ;-)
Men jag la mig i soffan o tittade på filmen 50/50... Fy, vilken sorgsen men bra film, handlar om en ung kille på 27 år som drabbas av cancer..
Hemsk men bra :-))
 
Just nu e Martin ute o golfar, Felix vilar, Kasper tittar på film o jag dricker kaffe o väntar på att Sandra o Jonas ska komma hem :-))
 
Ska glo runt lite bland alla bloggar jag läser o sen hoppa ner i soffan intill Kasper - o njuta av att han hittills har en riktigt mysig dag :-)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0