Lugnt idag <3

Igår var älskling ute på "Personalfest" här i stan, jag mös här hemma med Kasper o Felix samt Sandra o Anna.. :-) Vi hade en jättetrevlig kväll o den varade länge, till 02:30 för att vara mer exakt.. Så ja, min relativt onyktra sambo hann komma hem, hahaha...
Jag bäddade åt honom i vårat tomma rum på övervåningen, så han fick sova ifred.. O imorse så berättade jag inte för Kasper att pappa var hemma, då hade han stormat rummet direkt :-P
Men så vid 10:30 skickade jag upp Kasper för att "hämta Felix napp", hahaha... Chockad han blev när han hittade sin pappa där uppe, hahaha...
 
Men vi gjorde oss i ordning, Sandra o Anna åkte hem, sen begav vi oss till ishallen - där Martins lilla kusin Axel 7 år hade hockeymatch, så vi stannade en liten stund, sen vidare till Mcdnalds - Kasper vann barnkrysset i tidningen o fick då ett presentkort där, så vi mös till det lite..
Sen in en sväng på City gross o handlade, träffade även Erik o Ellen där :-) O Ellen e så fantastiskt fin med sin lilla gravidmage :-) Det e ju nästan så man blir sugen på en till, hahaha...
Sen gick vi hem, mös lite i soffan o sen var det dags för middag - Tacos igen ;-) Hahaha... Tur att det e gott så man kan äta det 2 dagar i rad :-)
 
Efter maten så somnade Kasper i soffan - Felix e nog inne i en period nu - han har lite svårt att somna på kvällen :-/ Han som brukar vara så lättlagd, det brukar bara vara att lägga honom i sängen, släcka lampan o stänga dörren o vänta typ 3-5 minuter o sen sover han..
Men, han kan ju inte vara skötsam alla dagar kanske ;.)
Vi har ju dock inget att klaga på, han e ju helt fantastisk <3 En lugn, glad o nöjd kille <3
Nu e han dock lagd för kvällen men ligger i sängen o småpratar lite för sig själv - o det har han väl gjort i ca 10-15 minuter nu :-D
 
Jag har även hämtat ut min förlovningsring som jag lämnade in på ytterst liten förstoring - 0,5 mm för att vara mer exakt..
O vet ni vad det kostade??
Jag blev seriöst upprörd när jag skulle hämta ut den.!!
600 :- för 0,5 mm..!!!
Heelt sjukt. Jag lämnade in min ring efter att jag fick Kasper oxå - o då förstorade dom den säkert några storlekar o då kostade det 300 :-
Så jag ska faktiskt ringa/besöka dom för att fråga om det verkligen stämmer... Det har ju blivit dubbelt så dyrt på bara något år... Inte ok!!!
 
Jaja, nog om det.. Nu ska jag försöka hitta något annat att titta på än fotboll - behöver jag säga att det e älskling som valt tv-program? ;-)
 
Måste bara tillägga efter våra minst 3 timmar utomhus idag - det börjar bli förbaskat kallt ute nu... Gillart!! Men måste verkligen införskaffa en vinterjacka - kommer inte klara vintern annars, hahaha...
 
 
Tjing...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0