Mycket nu :-))

Ja, jag har nog sällan varit så upptagen som jag e nu, hahaha... Det e saker var o varannan dag :-)
 
I måndags var jag o Felix på Öppna förskolan med Carolin o hennes lilla Albert :-) Helt klart jättemysigt, får göras snart igen ;-)
O igår så jobbade älskling så då hade jag fullt upp med grabbarna <3 Jag fick även besök av fina Nettan o hennes syster med son, mycket trevligt :-)
O idag har jag emellan 9-17 hjälpt min svägerska Therese att flytta från sin gamla salong till
den nya :-))) 
Åååhh, det kommer bli sååå himla fint o bra i den nya salongen o jag längtar massor tills den
öppnar :-))
Jag passade även på att köpa en ny nagelolja... ;-)
 
Imorrn blir det massa mys med mina grabbar - Jonas kommer dock svika oss, han ska leka med en kompis :-)
 
O nu sitter jag o väntar på att "Grey´s Anatomy" ska börja :-))
 
O Kasper har fått byta avdelning på dagis - dom har flyttat runt barnen lite, o det blir säkert jättebra.. O så har jag fått ett mail från världens finaste Jennie - sååå underbart att höra ifrån henne.. Vi har känt varandra i evigheters evigheter, men hörs så fruktansvärt sällan.. O när vi pratar så e det som om ingen tid har passerat förutom allt som hänt där emellan, hahahaha..
 
O älskling var iväg o köpte popcorn till mig, så jag ska snart börja tugga ;-) Jag har även köpt en hel drös med kjolar från H&M, underbart :-)))
 
Nä, nu ska jag kila in till älskling o Felix som sitter i soffan - dom andra grabbarna ligger redan :-))
 
Tjing..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0