Redan Torsdag :-))

Idag började dagen med ett besök på www.i4beauty.se :-)) Så nu e naglarna fina igen :-D
Sen mötte jag upp Martin som lämnade över Felix till mig.. Martin o Kasper åkte till badhuset med vår vän Johan o hans son Douglas.. Jag o Felix gick till Nockes o lunchade med vännen Iwett :-))
Både jag o Felix skötte oss utmärkt ;-)
 
Sen tog jag o Felix en promenad hem - hämtade ut ett pkt med lite julklappar till de stora barnen :-) O efter det så har jag tvättat lite, Martin har planterat blommor på framsidan :-)
 
Felix vilar, Kasper tittar på tv o sjunger o Jonas e hos en kompis men kommer hem om en stund :-) För sen kommer vår vän Stina hit o lämnar Axel här en stund, hon o Fredrik jobbar sent - så då får Axel vara här istället för att hänga hela em på fritids :-)
 
Nä, nu ska jag fortsätta med tvättandet här hemma... Jisses så mycket tvätt det blir om dagarna när man e 5 st i hushållet :-))
O jag bara måste tillägga att jag var inne på "Bjarnes" i veckan, o satan i gatan vilka vråååålsnygga kläder dom hade till Jonas där.. Ahhhhh, jag lovar att jag kommer handla där innan dopet - fast jag sagt att jag ska låta bli att handla kläder till barnen - dom har ju kläder i överflöd...
Men på fullaste allvar så drömmer jag om kläderna - det måste betyda ngt.... Eller?? ;-)
heeelt sjukt snygga kläder...
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0