Röda byxor...

Ja, Kasper i princip vägrar andra byxor än röda, haha... Vi får liksom gömma dom röda o övertala honom att använda dom andra byxorna oxå.. Men så snäll som jag e, så tänker jag givetvis införskaffa fler röda byxor :-)
 
Igår åkte Jonas till sin moster Sandra för att hänga där i helgen, han ska även på kalas idag hos sin vän Thea - kalaset e på ett lekland, måste ju vara huuuur kuuul som helst :-)
Jag vill oxå dit :-)
 
Men jag ska istället handla de snyggaste byxor jag någonsin sett - Jonas byxor som han ska ha på Felix dop.. Dom e inte bara snygga - dom e heeelt sjuuukt snygga :-D
Ni som kommer på dopet får se ;-)
 
Nu ska vi ta en promenad, Felix har varit vaken sen kl 7, så han börjar bli trött nu :-)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0