Som nykär :-)

Ja, jag e som nykär i min fina Martin :-) Jag vill ha honom omkring mig jämt, blir pirrig i kroppen när jag vet att han e på väg hem från jobbet, jag vill fixa en barnvakt en liten stund så att vi kan gå ut på restaurang bara vi två lr kanske unna oss ett biobesök <3
Ja, e ju inte så konstigt egentligen med tanke på vilken fantastiskt kille jag faktiskt har :-) Hahaha...
 
Nog om min kärlek :-)
 
Idag har vi haft en lugn o skön dag - så lugn att jag inte varit utanför dörren mer än bilturen till o från gymmet :-) Men det var oerhört skönt att få gymma av sig lite. Fick oxå lite tips av instruktören om hur jag ska träna för att få bort den där förbaskade "fettringen" under bysten som mina killar envisas med att e mig, hahaha..
Så nu jäklar ska den bort :-)
Så på lördag morgon ser ni mig där igen :-)
 
Felix har varit väldigt ledsen idag :-( O imorrn ska vi till bvc för att träffa doktorn o se vad hans prickar beror på - e lite orolig :-(
Jonas har varit iväg under dagen o åkt skridskor med sin kompis Kevin o när han kom hem blev det en massa lek med kompisen Linus som bor på våran gata :-)
Kasper ville åka till farmor, så det fick han :-)
O jag o Felix mös med vännen Carolin o 2 av hennes 3 barn :-)
 
Nu e kvällen här o jag har faktiskt öppnat en liten öl, tittar på "Grey´s anatomy" :-)
Inte helt fel för en onsdagskväll :-)
 
Nä, nu har jag bloggat klart för idag :-)
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0